14 Ιανουαρίου 2016

Очи чёрные [Евгений Гребёнка, 'Μαύρα μάτια' μετ. ΦΚ]


Очи чёрные

Автор слов: Евгений Гребёнка
музика: Флориан Герман и Adalgiso Феррари 


Очи чёрные, очи страстные
Очи жгучие и прекрасные
Как люблю я вас, как боюсь я вас
Знать, увидел вас я в недобрый час

Ох, недаром вы глубины темней!
Вижу траур в вас по душе моей,
Вижу пламя в вас я победное:
Сожжено на нём сердце бедное.

Но не грустен я, не печален я,
Утешительна мне судьба моя:
Всё, что лучшего в жизни Бог дал нам,
В жертву отдал я огневым глазам!


Μαύρα μάτια

Ποίηση: Γιεβχένι Χρέμπινκα
Μελοποιήθηκε από τους: Φλόριαν Χέρμανν και Ανταλτζίζο Φερράρι


Μαύρα μάτια, παθιασμένα
Φλογερά, εξαίσια μάτια,
Πόσο αγάπη που σας έχω μα και πόσο σας φοβάμαι!
Να το ξέρετε, σας είδα σε μιαν ώρα που δεν πρέπει.

Να, γιατί είναι σκοτισμένο το αρχέγονό σας βάθος!
Είδα μέσα να θρηνείτε για τη μαύρη την ψυχή μου,
Είδα μέσα σας τη φλόγα του θριάμβου και της νίκης:
Είδα μέσα μια καρδούλα άδολη σαν το πουλάκι.

Μα δεν έχω ούτε θλίψη, ούτε πένθος στο κορμί μου,
Με γαλήνη που ποτίζει, αχ! τα σωθικά μου η μοίρα:
Ό,τι τέλειο στη ζωή μας που ο Θεός έχει χαρίσει,
Σαν θυσία το επιστρέφω για τα φλογερά τα μάτια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: